Blog

Autor: adminVizualizari: 788 | Comentarii: 0 | Data: 08 Feb 2014 23:34
Pe 28 iunie 2011, după aproape 7 ani de la lansarea Facebook, pe blogul oficial al Google era anunţată o nouă reţea de socializare, pe numele ei Google+

Ironic sau nu, anunţul Google a fost primit cu peste 25.000 de like-uri pe Facebook şi cu peste 8000 de menţionări pe Twitter.

Cifrele iniţiale erau promiţătoare. 10 milioane de utilizatori în primele două săptămâni, 25 de milioane de utilizatori după încă două săptămâni şi, conform ultimului anunţ oficial, în octombrie 2013 erau 540 de milioane de utilizatori
activi pe Google+ (pentru comparaţie, tot în octombrie 2013 Facebook raporta 1,2 miliarde de utilizatori activi)

Cu toate astea, Google+ nu e o reţea de socializare extrem de populară. Nici la nivel global şi cu atât mai puţin în România. Numerele sunt tot mai mari pentru Google, însă în ultimii ani Facebook a fost reţeaua preferată atât de companii cât şi de utilizatorii de internet.

Ca funcţionalităţi şi mod de prezentare Google+ mi se pare mai util pentru companii decât Facebook (numărul de utilizatori, însă, nu e în favoarea Google), aşa că am început anul trecut să mă documentez în direcţia asta, iar acum vă
invit să citiţi concluziile mele după câteva luni de experimente şi câteva zeci de articole citite.
Trebuie sa fi autentificat pentru a posta comentarii!