Blog

Autor: adminVizualizari: 735 | Comentarii: 0 | Data: 08 Feb 2014 23:35
SEO este prescurtarea pentru Search Engine Optimization.

Cum Google deţine cel mai popular motor de căutare din lume, era cumva previzibil că semnalele din Google+ vor fi, la un moment dat, tratate ca indicatori de influenţă pentru orice site, companie sau utilizator de internet.

Legat de asta, Matt Cutts (Webspam Team Leader la Google) afirma că nu există o legătură directă între un +1 (corespondentul butonului de Like în Google+) şi o indexare mai bună a unui site în motorul de căutare.

Tot în cadrul discuţiei respective, comentariul de mai jos are foarte mult sens:

“It is not the +1's themselves that are causing the high rankings of posts but the fact that most +1's on a site result in a shared post on Google+, which creates a followed link back to the post. It's instant organic link building.”

Şi chiar dacă nu există un comunicat oficial pe tema asta, sunt şanse mari ca o pagină de Google+, pe care sunt publicate link-uri către site-ul companiei, să funcţioneze ca un vector de link building (mai ales dacă linkul respectiv primeşte, la rândul lui, reacţii din partea urmăritorilor)
Trebuie sa fi autentificat pentru a posta comentarii!