Blog

Autor: adminVizualizari: 673 | Comentarii: 0 | Data: 08 Feb 2014 23:46
Recomandările ataşate Ad-urilor de orice fel reprezintă cel mai bun lucru care i se putea întâmpla industriei de publicitate online.

Bannerele nu mai aveau efectele dorite, oamenii se săturaseră de mesaje comerciale nesolicitate, aşa că recomandarea unui prieten în contextul ăsta a fost o gură de aer proaspăt, iar efectele au fost şi ele foarte bune, din ce văd
în rapoartele de campanii.

Tehnologia a evoluat mult în ultimii ani. Există deja un segment de utilizatori de internet (în creştere), care folosesc Google Maps cel puţin o dată pe zi, spre exemplu, oameni care au nevoie să găsească repede ce au nevoie, iar Google s-a poziţionat, prin serviciile oferite, ca principalul furnizor de informaţii utile pe internet.

Şi pentru că un simplu rezultat în motorul de căutare nu mai e suficient, o pagină pe Google+ îţi asigură acum un context social (telefon, adresa, testimoniale, preţuri etc.), direct în Google.


Trebuie sa fi autentificat pentru a posta comentarii!